OT Zkusenosti s fotoaparatem DMC-FZ18E-S Lumix

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Červen 6 18:09:49 CEST 2008

Ted jsem se na ten fotak dival.

Je to prakticky identicke telo jako na mem minulem fotaku FZ20 -
Panasonic dela skvele fotaku a urcite neslapnete vedle co se tyka
znacky. Objektivy Leica jsou na ten sileny rozsah zoomu take skvele.

Nicmene pocitejte s tim co mi vadilo na FZ20.

1)Hledacek je totalne k nicemu - proste v tom pidi rozmeru se vsechno
slejva a cele to tak jako blika vsema barvama. Nakonec ac nerad jsem
vsechno fotil jak trotl u pupku pres velkej displej.

2)manulani ostreni prstenec je take nanic - panasonic ostri automaticky
velmi dobre prakticky ten manual neni treba

3)proti tomu ovladani zoomu pres packu nahore na tele je tragedie - neni
to vicerychlostni takze jsem porad prejizdel to co jsem chtel mit
nastaveno - lepsi by byl prstenec na objektivu kdyby byl na zoomovani -
to umel tusim FZ30 (mel oboji)

4)to co se vysouva z tubusu objektovu je haklive alespon to tak vypada -
ja to psychycky nevydrzel a od jednoho cloveka si koupil krasne udelany
nastavec, ktery nasroubjete pres ten tubus a zavrete UV filtrem - je to
sice pak porad stejne dlouhe ale neprasi se do toho a je to chranene.

Jinak to berte jako to na co se zamerit jestli si ho budete mcoi osahat
nez ho koupite - to co jsem psal platilo pro FZ20. Jinak to fotilo moc
pekne. A vydrz na baterie take vic nez slusna.

Radek Vicek