OT - Jak se dělají obrovské fotografie ?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Červen 6 15:19:46 CEST 2008

Nemyslím si že žertuje, takovouto službu mi nabízeli ve státech už před 13
rokama - že si tam za 20$/měs zřídím virtuální adresu, oni mi to co tam
přijde za listiny oscanují a pošlou mailem (zadarmo) a pak je ještě můžu
chtít poslat fyzicky (třeba kdyby tam bylo něco jiného než papíry) za
peníze, nebo zničit. Před cca 5 lety se takové adresy nabízely i v Praze, po
Brně na to byly billboardy.

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>

Pokud to nemyslite jako zert tak mi neni jasne jak by to melo fungovat.

Jak pozname, ktere mame rozlepit a poslat elektronicky? To by musel byt
uz ten dopis podany s priznakem dorucit elktronicky (to je dle meho
uplna blbost - pak je zbytecne to vubec tisknout). Nevime totiz jak vas
kontaktovat - nemame zadne jine spojeni nez adresu na dopise.

To souvisi i s tim jak oznamovat nedorucene dopisy - me by se take
libilo, kdyby mi prislo na mail oznameni o ulozeni zasilky. Ale posta
nema kontakt jak sparovat adresu s mailem.

Nicmene vzhledem k tomu, ze se ona sluzba co jsem zminil predtim
(elektronicke posilani dopisu a doruceni fyzicke zasilky) pripravuje ke
spusteni i pro bezne obcany bylo by neco takoveho teoreticky mozne pokud
nam poskytnete zminene udaje. Nakonec by to mohlo skoncit tak, ze vam
prijde avizo o tom, ze vam nekdo neco posila v okamziku kdy pro vas ten
dopis budeme tisknout i s tim kdy vam jej dorucime.

Je tam samozrejme hromada otazniku z nejruznejsich byrokratickych
omezeni - postovni zakon, urad na ochranu osobnich udaju atd...

Radek Vicek