OT: (uplne) Piatok

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Červen 6 10:48:27 CEST 2008

Ja vubec nechapu, jak kolem toho muze byt takovy humbuk a ze lidi dokonce
rusi zajezdy.
Ja kdyz nekam cestuju tak chci poznat jejich zvyky, kuchyni, speciality,
ktere doma neochutnam.
Je to navic u more, takze ryby a pod.
Tahat sebou to cemu se zde v CR rika konzervy urcite neni to nejlepsi.
Vsimli jste si, ze konzervy, pastiky, tatranky apod. se delaji stale mensi a
mensi az zrejme budou nejmensi na celem svete ?
A kvalita obsahu konzerv v CR to je katastrofa.
Asi pred dvema lety jsem koupil konzervu, ktera se tusim jmenovala Taborsky
lunchmeon.
Kdyz jsem to videl a i ochutnal, tak jsem sednul k netu a do googlu napsal
nazev a pridal slovo hnus.
Vyjela na mne stranka nejakeho detskeho tabora, kde si decka stezovala, ze
to mely skoro kazdy den.
Asi by stalo za to pozvat reditele vyroby na obed s jejich vyrobkem.
Jindra Polivka

No jak to tak sleduju, tak to tam asi opravdu jenom já jezdím s kartou a
nějakou tou hotovostí... :)