Akceleromert

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Červen 5 19:10:34 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 5.6.2008 od Miroslav Sinko:

> Presne! To tiez ukazovali. V niektorych fotakoch sa to uz pouziva -
> aj automaticky zaznam otocenia do EXIF bez potreby to rucne zapisat,
> aj orientacia obrazku na LCD. Na PDA, mobiloch, atd som zatial
> nevidel automaticku orientaciu obrazka pri prezerani, ale urcite sa
> dockame :-)

To mi nerikej, ze tohle dela akcelerometr. Ne ze by to nebylo mozne,
ovsem muselo by to silenym zpusobem merit porad 24/7. Protoze jinak by
to nefungovalo. Co ja vim, na tohle se pouziva cidlo polohy a ne
akcelerometr.

Co se tyka automaticka orientace obrazku na PDF/mobilech, tak to umi
napriklad iPhone, co ja vim. Ale opet tam k tomuto ucelu bude cidlo
polohy a ne akcelerometr, protoze by ho musel obcas nekdo zkalibrovat
na to, ktera poloha je ta spravna.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem