HP Pavilion dv6750ec

iko iko@kamarad.cz
Čtvrtek Červen 5 12:54:52 CEST 2008

nabootovat nejaky live cd linux, dat lspci a hned sa vie co je vnutri.
pripadne ak nema kernel na zariadenie nazov, aspon sa clovek dozive
XXXX:XXXX a podla toho si to vyguglim. tymto sposobom som par notebookov
vyzistil.

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises