[OT] Bazar s HiFi technikou na ustecku?

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Červen 5 00:57:44 CEST 2008

No jsme v HW-News, co tak neco postavit ? Prvne to udela radost a druhak
muze byt za fakt male penize prepychovy. Jen ten cas, ja vim ...

Postavil jsem si treba sluchatkovy zesilovac v Acku. Jo, da se na tom
nechat nevychladnout kafe, ale hraje bajecne. Vsechno na tom byla
legrace na prvni ranu (no nastaveni pracovniho bodu "spravne" na vic
ran, ale zadny des), az na desku, kterou jsem routoval 3x. Ta posledni
verze ma vsechny zeme fakt do jednoho bodu - jo napoprve jsem byl
"machr" a to byl panove brumicek ;). Ted zadny brum, zadny sum (taky co
by melo sumet na 2 tranzistorech na kanal) a fura radosti ;).

Jeste je otazka, jak ma byt slusnejsi. Treba kousek s LM1036 + 2x
TDA2050 bych navrzeny mel, deska pro to neni problem (mozna mam jeste
jednu hotovou v krabici, nebo se da udelat - jednostranka) a nehraje
spatne. Ale jde o to, jestli si lze tohle predstavit jako slusnejsi ;).
Spatne to jiste neni, ale pochopitelne to lze take povazovat jen za
bezny spotrebak. Proste jak se to vezme.

--
Jiri Bezstarosti