VoIP nebo DECT

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Středa Červen 4 20:30:40 CEST 2008

pm napsal(a):

>DD,
>
>    resim ted bezdratove telefony v budove kde nestaci klasicky
>bezdratovy telefon se zakladnou  ( spousta zeleza ve zdech )
>a zvazuji dve varianty
>    1) vykryt budovu wifi a poridit wifi telefony
>    2) pokryt budovu dect a k tomu dect telefony
>
>ta druha varianta myslim bude levnejsi

...nebude, wifi prijde levneji, DECT systemy ( profi) jsou drahe, nedela
se toho tolik.

> ale ustrednu mam softwarovou
>asterisk a nikde jsem nevidel zadne DECT zakladny primo s ethernetovym
>rozhranim

http://www.interbell.cz/kirk-systemy

Ovsem je to o cene. Nasazuje se to ve vetsich podnicich , nemocnice atd.
DECT je oproti wifi telefonům odolnejsi na ruseni a ma lepsi " dosah".
Nehlede na vetsi komfort telefonu. Funguje "bezešvý" handover i mezi
opakovačem a základnou. Vhodné tam, kam nejde dotahnout ethernet.