V cem psat testovaci SW pro PC

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Středa Červen 4 17:14:20 CEST 2008

Muzu mit otazku, odkud se vzala informace, ze se Delphi nevyviji ?
Pred mesicem jsem presel z D7 na D2007, bez vetsich problemu (cca 0.5M radku
kodu).

Vice na:
http://www.codegear.com/

Navic jsou zdarma turbo edice, ale ty jsem neskousel.

Pokud mohu radit, tak bych se drzel delphi s tim ze bych updatnul na 2007 (v
USA za babku,
u nas to stoji skoro dvakrat tolik).
Hlavnim duvodem pro update byla "jednoducha" moznost importu .NET asseblies
a funkcnost
s WinXPx64  (D7 delaly problemy).

	Slavek