V cem psat testovaci SW pro PC

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Červen 4 14:52:35 CEST 2008

Kdyz prijmete nekoho noveho podle toho, ze umi neco, co si myslite, ze
budete pouzivat a on Vam do 3 mesicu utece, co pak ? Bude se to ucit a
zabijet cas nekdo jiny, kdo uz takhle nestiha, aby dotahl a nebo
predelal nejaky projekt, od ktereho ten novy, a treba i bez varovani, ze
dne na den utekl ? Takhle umite ty Delphi, sahnout do toho muze kazdy,
kdo uz je ve firme opravdu stabilni (vsichni jsou na to zvykli), tak
proc si zadelavat na problemy, kdyz zatim neni zadna potreba neceho
jineho. Pokud by totiz ta potreba byla, napsal byste, ze to a to umi
neco, co ty Delphi neumi a ptal se, zda do toho jit ;). Pokud neco
noveho neumi neco opravdu podstatneho navic, vymackejte co nejvic z toho
co mate/umite a nezente se do zbytecnych rizik.

Ale jen muj nazor, nemam vzdycky pravdu ;).

--
Jiri Bezstarosti