[OT] Jaky graficky editor

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Středa Červen 4 14:09:40 CEST 2008

Aha, no ja to prave jednou zkousel taky a neprislo mi to nejak
pouzitelne...
Nejsem z tech navrhu moc moudry, ten Corel zkusim, obcas neco jsem
nakreslil v Autocadu ale to mi moc prakticke neprijde - nepotrebuji
zadnou provazanost a dalsi featury, proste kdyz chci caru z bodu A do
bodu B tak abych ji tam nejak intuitivne nakreslil v pozadovanem stylu.
Windows malovani je ovsem zase moc nekomfortni ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Wednesday, June 04, 2008 1:26 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Jaky graficky editor

Ano, došlo k nedorozumění. Kreslil jsem (tedy spíš snažil se kreslit) ve
Drawu:-)

Bláhově jsem si myslel, že to bude něco jako Microsoft Draw, který byl
součástí Works (předchůdce Offisu). Ale je to příšerné.

PH

From: Snehulak <mailto:snehulak@gmail.com>
Pozor asi doslo k nedorozumeni  , je tam samostany kleslici program
ktery se jmenuje DRAW.

http://www.openoffice.org/product/draw.html