OOo Draw (was Re: [OT] Jaky graficky editor)

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Červen 4 13:40:01 CEST 2008

Ne nepouzivam z Vami udanych duvodu, na opravdu jednoduche veci pouzivam
malovani z win a na slozitejsi mi plne vyhovuje gimp . Jen jsem chtel
upozornit , ze to kresleni neni to co je v OO wordu , ale je to samostatny
program o jeho kvalite se urcite da diskutovat vzhledem ke konkurenci ne moc
dlouho :)

snehulak