Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Červen 4 08:12:33 CEST 2008

Tenhle fenomén "ale vždyť..." nastává pravidelně když nejsou písemné
podklady :-). Já jsem se naučil vzít automaticky papír a tužku i když
mi jen přijde kamarád že by potřeboval vyvrtat čtverhrannou díru
doprostřed kusu plechu. I když řekne rozměr tak bez výkresu aspoň
načmáraného propiskou na obálku prospektu se zaručeně ukáže, že ta
díra přece měla být nakoso :-)

Aleš Procháska