normy pro zkusebny

Lukas Burda burdal1@post.cz
Úterý Červen 3 17:51:06 CEST 2008

Na dotaz: Chtel jsem se zeptat, jestli existujou nejaka doporuceni
nebo postupy jak takove systemy navrhovat a co se musi vsechno hlidat.

Je konkretni odpoved: At si kolega vyzada po zkusebne oznaceni vsech
dokumentu podle kterych to oni zkousi (nejspis cisla norem) a podle
nich to postavi. Tak bych si myslel, ze to normalne funguje, proto ty
moje rozpacite dotazy.

Lukas Burda