The final cool-down

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Červen 3 15:22:18 CEST 2008

jj, tak nejak to vyzera. Malicka turbinka ktora sa toci ako divoka a je
umiestnena v kryostate ktory je velky ako autobus :-)
A potom udaje ktore su v katalogovom liste su z rage kg/hr ale na
chladenie jedneho sektora je potrebne zhruba to iste cislo ale v rade
g/sec :-) Takze tych pump je tam minimalne 6 a pracuju vsetky paralelne.
Nasiel som par obrazkov ako je to nainstalovane.
http://doc.cern.ch//archive/electronic/cern/others/PHO/photo-lhc//lhc-pho-2001-032.jpg
http://doc.cern.ch//archive/electronic/cern/others/PHO/photo-lhc//lhc-pho-1998-346.jpg
  - tie bocne vodorovne vycnelky, v kazdom je jedna taka pumpa
http://cdsweb.cern.ch/record/708294
http://cdsweb.cern.ch/record/708291
b.