Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Červen 3 11:41:36 CEST 2008

Tohle spamik nebude, tyhle veci nezpusobuji zrovna radost, aby se
nabizely spamem ;).

azitrox 500 - antibiotikum, prevence infekci
PENBENE - antibiotiku, lecba infekci nosni, usni, krcni
CEFZIL - dalsi antibiotikum proti infekci (opet proti bakteriim)
doxycyklin - zase antibiotikum, tentokrate infekce dychacich cest
azytromycin - ze by Chlamidie, ale jen tusim, ale ty ostatni mimo jine
vlastne taky
klacid - antibiotikum, zastavuje schopnost mnozeni bakterii, dychaci cesty
klaritromycin - opet antibiotikum, zastavuje schopnost mnozeni bakterii,
dychaci cesty
V-penicilin - to snad zna kazdy

sulfametoxazol - mimo ty dychaci cesty, jeste infekce ledvin a mocovych cest
trimetoprim - totez, castecne chemoterapeutikum, jako ten nad nim

Vsechno na predpis. Ze by nejaky pacient spinkal s nekym, s kym spinkat
nemel ? Nebo se nekdo potreboval poradit a odpoved sla jinam ?
Omlouvam se, ale jsem clovek, ktereho desne stve, kdyz necemu vubec
nerozumi, tak pokud je tady nekdo podobne postizeny, uz jsem to
nastudoval i za nej, co ty silene nazvy znamenaji ;))).

--
Jiri Bezstarosti