normy pro zkusebny

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Červen 3 01:06:00 CEST 2008

 3.6.2008, 0:55:38

Dovolim si jeste jednu poznamku, volnou citaci toho co mi kdysi uvizlo
v pameti na prednaskach.

Norma neni zarukou absolutni bezpecnosti. Norma pouze rika, kde je
hranice mezi jeste prijatelnym rizikem a ekonomickymi naklady.
Priklad: Sitove napeti 230V neni zcela bezpecna hodnota. Pokud by bylo
vsude nahrazeno napetim 24V, dosahlo by se mnohem vetsi bezpecnosti.
Technologicky to mozne je, ale ekonomicka narocnost by byla prilis
vysoka.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz