Blesk - zajimavost

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Červen 2 22:49:49 CEST 2008

Myslim, ze to odvari spis rozdil potencialu. Proste na konci toho TP je
klidne 5kV proti uzemenemu switchi a proste tam skoci "jiskra" ;-) .
Tolik ma teorie. Potom co jsme pomalu kazdou bourku vymenovali v praci
aktivni prvky spojujici jednotlive budovy (vsechny mozne bleskojistky,
TP kabel, koaxial) uz dosla trpelivost a natahli jsme optiku. Od te doby
je pokoj. Mame optiku tahanou i mezi patry budovy prave kvuli temhle vecem.

Jinak ja vyvaznul bez ujmy - jak na chalupe s mikrovlnou (jsem na kopci
a nad parabolou je jeste CBckova pulka) tak doma, kde jsem za UPSkou a
celej rack je pripojenej pres chranic TP v UPSce. Ale lepilo mi fest
zvlast na te chate - nechtel jsem ale vypnout mereni meteodat kdyz byla
takova cina.

Radek Vicek