normy pro zkusebny

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Pondělí Červen 2 22:06:41 CEST 2008

>Kdyz se tu jiz srovnavaji zakony a normy, ja bych i u zakonu zavedl placeni
>za kopii a tvorbu rozmnozenin bych trestal smrti

Drzme se veci a budme vecni, i se smajlikem i bez nej.
Norma za nic nemuze, je nevina, tak jako kazdy zmetek nemuze zato ze je
zmetek. Pardon neshodny vyrobek.
Norma za nic nemuze v podstate ani jeji tvurce, at jiz jednal v komercnim
zajmu ci nikoliv.

Za vse muze jeji "aplikator" ten rozhoduje o jeji pouzitelnosti (v danem
konkretnim pripade) ci nikoliv a spravnosti a jen on (napr. "notifaj body"),
muze a ma praktickou moznost ji vmest tvurci do tvare jako bilou rukavici a
jeste se mu oficialne vysmat.
Neverte tomu ze k tomu bezne dojde, nikoli, hledejte obdobu mezi lekari,
napise lekar na lekare ze to zvoral? Jen v pripade ze je to do oci bijici do
nebe volajici i pro imbecila zrejme, pak mozna.

Zlocinnost mezi policisty je stejna jako zlocinnost mezi beznym lidem. Proc
by tomu melo byt u certifikacnich organu jinak?
Prumer je prumer vzorek je vzorek(mysleno lidsky). Statistika veda je a ma
presne udaje.
Neexietuje v certifikacnim procesu uplatek, zvyhodnovani jednoho na ukor
druheho, zamerne obstrukce?
Clovek je  rad kdyz narazi na slusne, poctive, uprimne lid a odborne
fundovane lidi.. A tem dekuji bijic hlavou o zem.

Vyse uvedene berte jako osobni nazor autora po srazce s "notifaj body" ze
ctyrech zemi, s nemoznosti pochopit obcas jejich chovani a takto si je
vysvetlujic.
Ale pokud natrefite, doberete se , na ty opravdove odborniky s velkym O, tak
je radost spolupracovat. Sice obcas potite krev, ale vite ze vas nikdo
netaha za nos.

Pokud jsem se timto nekoho dotknul, tak se mu timto uprimne omlouvam.
Petr