Re: Kopírování souborů ve Windows XP + SP3

Snehulak snehulak@gmail.com
Pondělí Červen 2 20:25:29 CEST 2008

To je pravda , ale ani podle microsoftu to neni zadna vyrazna zmena. Navic
nejake zrychleni v radu % , jak se to meri ? To podle me nehraje zadnou roli
. Samozrejme je pohoda si integrovat SP 3 do instalacky windows, ale zasadni
zmeny jako v SP 2 uz ani nejsou v zajmu MS kdyz jsou visty vydane a zatim
relativne "neuspesne".

Tady je takovy prehled novinek a zmen .

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=68C48DAD-BC34-40BE-8D85-6BB4F56F5110&displaylang=en

Windows(R) XP Service Pack 3 (SP3) includes all previously released updates
for the operating system. This update also includes a small number of new
functionalities, which do not significantly change customers' experience
with the operating system. This white paper summarizes what is new in
Windows XP SP3.

snehulak