Kopírování souborů ve Windows XP + SP3

zu1234 zu1234@seznam.cz
Pondělí Červen 2 15:42:54 CEST 2008

Vím že tohle není rada, možná pro příště.

(Nejen) Před takovou úpravou raději vždy udělám zálohu systémové
partition pomocí DiXml.

Po instalaci XP SP3 mi již nešel upgrade IE z verze 6 na verzi 7.
Nevím zda je vlastnost nebo náhoda.
Pomocí CCleaner jsem SP3 odinstaloval, nainstaloval upgrade IE6 a opět
nainstaloval SP3.
Bez problému.

ZU