[ORGANIZACNE] zbieka "best of hw.list", Was: Pozor na chybu v Application Note AVR221 (Discrete PID controller)od Atmelu

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Červen 2 13:18:04 CEST 2008

Toto bol presne ten typ prispevku, ktory budem hladat asi tak o 5 rokov, ked mi padne na hlavu nejaky regulator a budem mat matny tuch ze som o nom uz v hw.list cital; no a v tom nekonecnom archive sa nedohladam.

A takych je tu zopar.

Onoho casu som zacal podobne zbierat do faq na mcu.cz (a dnes je k tomuto ucelu k dispozicii wiki tamtiez), ale bolo to dost pracne a kedze som sa na to casom vy*** (plus ten faq zahynul pocas nahlych prihod Kostu a potom jeho serveru), nemalo to ziadny efekt. Pritom dost ludi bola ochotna prispiet tamtiez svojim prispevkom povodne namierenym do hw.listu, ked som ich na tu moznost upozornil.

Chcel by som sa teda takto verejne spytat, ci by bola ochota robit takuto zbierku "best of", najlepsie s minimom roboty. Uplne idealne by bolo keby dalo skombinovat demokraciu mailing listu s jeho pohodlnostou, t.j. ak by niekto uznal nejaky prispevok za hodny vyberu do best.of, tak by ho sam nejako umiestnil do vyberu, najlepsie prostym preposlanim na nejaku vybranu adresu. Samozrejme sa treba zamysliet aj nad potencialnym triedenim, vylucenim viacnasobneho archivovania toho isteho prispevku apod., ale mozno je lepsie to urobit hned a zle ako donekonecna debatovat a neurobit nic.

Samozrejme musia pozehnat admini resp. zastupcovia prevadzkovatela hw.listu (a samozrejme to niekto musi aj rozchodit...)

wek