OT: Patecni technicke dotazy - pelmel

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Červen 2 10:50:26 CEST 2008

Rekl bych ze nektera kola lokomotivy maji lepsi kontakt s kolejnici nez dalsi,
to mi tak prijde logicke kdyz koleje nejsou jenom rovne a lokomotivy maji
dvojkoli a neexistuje (alespon na beznych lokomotivach) neco jako
automobilovy diferencial. Pri te nejblbejsi mozne kombinaci mohla byt piskem
odizolovana jedna strana lokomotivy vice a pak by cast trakcniho proudu mohla
teci i kolejovym obvodem.
Nevim uz presne jak to ale je s tim indukcnim rele a odlisenim frekvence
trakcniho a zabezpecovaciho proudu (tohle byl presne muj obor na stredni
skole, ale jsem devet let po maturite a od skoly jsem to nevidel, a taky mne
to tenkrat zas tak moc nezajimalo, na drahu jsem jit nechtel, nicmene znamky
jsem z toho mel vzdycky ty nejlepsi dve)

PS: pro admina, ovsem v roli obycejneho clena konference - imho je
kontraproduktivni takhle do jedny zpravy vlozit tri nesouvisejici dotazy, pak
v tom je stejny bordel jako kdyz nekdo nezaklada nova vlakna.