Mini-LA

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Červen 2 10:17:26 CEST 2008

Imho nezije

Tohle je (z mi neznamych duvodu utajovana) nova verze vizualniho softu co ji
snad lze provozovat i pod linuxem na coz ja osobne roky cekam.
Frantisek (nevadi tykani? - ale uz jsme spolu komunikovali soukrome, tak mi to
nejak tak sedi) se mi zacatkem roku pochlubil, ze nejakou zatim
nezverejnitelnou verzi ma a slibil zverejneni na zacatek leta.
Nenechal si vysvetlit ze vic oci vic vidi a ze by odchyt much mohl pri
zverejneni byt o neco rychlejsi.
A to si piste ze ze se na to celou dobu vyznamne tesim.
Mrzi mne akorat ze se sily odzacatku neupinaly timto smerem, ale energie a
clovekohodiny se deli mezi dve verze znichz jedna na prenos pod linux nema
asi sebemensi sanci.

To jen tak na vysvetlenou.
Frantiskovi jeste napisu soukrome.

PS: Argumenty typu porid si windowsy vzdyt to dneska uz skoro nic nestoji
neberu.
Neni to totiz otazka penez.