[OT] klimatizace do baraku

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pondělí Červen 2 06:27:31 CEST 2008

Taky jsem to takto praktikoval a funguje spokojene uz rok, odsat vzduch
kompresorem z lednicky, naplnit na nejaky tlak par baru chladivem,
nechat ustat, a to asi 2x (staci plynna faze, takze ztrata nic moc).

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Martin Záruba
Sent: Friday, May 30, 2008 5:26 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] klimatizace do baraku

Mam obavu, ze spatne. Jediny korektni zpusob, je odsat vyvevou vzduch a
pak naplnit. Pokud mate alespon nejakou vyvevu, lze odsat co se da, pak
naplnit trochu chladiva a zase odsat. Popripade to jeste jednou
zopakovat. Koncentrace zbyleho vzduchu bude mnohem mensi. Jinak asi
chladar a vyveva. Martin Zaruba