OT - rozliseni obrazovky PC

Neděle Červen 1 22:48:34 CEST 2008

Já mám nastavené 800x600, to ještě přečtu bez brejlí :-) LCD na tomlle
počítači nechci, občas tady dělám fotky a obrazovka má lepší barvičky. Velký
19" monitor se mi na stoleček nevejde. Jestli si sem nakonec dám LCD tak jen
proto, že mi spousta stránek leze za roh :-(( Takže taky jeden názor do vaší
sbírky.
Anděl

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, June 01, 2008 10:22 PM
Subject: Re: OT - rozliseni obrazovky PC

1.6.2008, 22:04:16
dobry den

Stranky udelane na pevne rozliseni mne se.. pardon stvou.
A ani super grafika a cool design na tom nic nemeni.
U webu (a u technicky orientovaneho webu dvojnasob) povazuji za
nejdulezitejsi obsah, na druhem miste prehlednost a snadnost prace,
pak dlouho, dlouho, nic a pak teprve nejaky ten design a grafika.
Krom toho, i ta nejvymazlenejsi grafika hodne ztaci v momente kdy je
1/3 monitoru prazdna nebo dokonce cast stranky jde za roh.
Takze uprednostnuji stranky jednodusi, bez zbytecnych pentlicek, ale
takove ktere se pekne prispusobuji moji momentalni potrebe zobrazeni.
Ale uz jsem tu parkrat uvedl, ze jsem v podstate takovy staromilec,
s nedostatkem nazorove flexibility.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz