OT: Robotour -hlada sa dobrovolnik na prechadzku

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Červen 1 11:56:46 CEST 2008

>Pro pripad ze Kamil nenajde zadne lepsi video, tady je moje dosti spatne
>video, ktere se soustredi spise na roboty, ale doufam ze jasne ukazuje, ze
>cesticky ve Stromovce nejsou hladka vodorovna rovina. Video zachycuje jen
>prvni polovinu trasy druha polovina veddla po dosti rozbitych asfaltovych
>chodnicich kde zh oboou stran chodniku byly lavicky a sem tam odpadkovy kos.
>Navic tam bylo par krizovatek z toho jedna se zatackou skoro 180 stupnu.
>
>http://www.youtube.com/watch?v=F7GBsSSt598

Pekne.

Tie dlazdice bolo vidiet aj na tych fotkach ze su hrbolate.

Ten UTAR co tam tak dost bezradne vybehol a potom ho prekladali do stredu, to je ten vitaz? Ako sa spamatal z toho prelozenia?

wek