Mini-LA

Ing. František Burian BuFran@seznam.cz
Neděle Červen 1 11:01:35 CEST 2008

Zdravím,

    Prosím kolegu, který chtěl funkční preliminary verzi multiplatformních zdrojových kódů pro MiniLA pro wxWidgets,
do kterých chtěl zakomponovat USB komunikaci, aby se mi ozval, nejlépe na email  BuFran zavináč gmail com.
Došlo mi ke ztrátě dat na disku a nemám jeho email. Vím, že se vyskytuje v této konferenci.

    Apropo pro MiniLA byl rezervován mailing-list, ve kterém jsem zaregistrovaný, můžete mi někdo prosím, poslat jeho
adresu ? Začátkem letních prázdnin bych se chtěl domluvit s J. Smrzem o import celé Subversion branch na Sourceforge,
aby se v tom mohli hrabat a používat plně multiplatformně i jiní. Do té doby ještě proběhnou změny v předávání dat a
v datových strukturách, nemá tedy smysl zveřejňovat komplet dříve, než to bude pevné, a dokud to bude něco, za co
se můžu někdy po wekově kritice stydět.

  Robotům zdar !

      F. Burian