11. prikazani - UBUNTU

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Neděle Červen 1 00:32:52 CEST 2008

http://technet.microsoft.com/cs-cz/sysinternals/bb963905(en-us).aspx

PH

From: "Vláďa Anděl" <vaelektronik@vaelektronik.cz>
Děkuju za radu, kéž by mi radši ruce upadly (to prohlásila moje žena).
Automaticky se mi přihlašuje Administrátor, ve kterém není nic - nefunguje
pošta, je tam jen pár ikon na ploše. Veškeré nastavení mám v účtu Vladimír
Anděl, který se mi v úplně původním stavu přihlašoval sám automaticky.Teď
pustím počítač, automaticky se mi přihlásí Administrátor, toho musím
odhlásit a pak mi to teprv dovolí abych si vybral to moje (taky s právem
administrátora). Jenže v tom control userpasswords2 jsem nenašel volbu,
který účet se má automaticky přihlásit. Jde to změnit?