codevision pod li nuxem

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Čtvrtek Červenec 31 23:43:46 CEST 2008

Prave som vyskusal - distro je Ubuntu 8.04 LTS (Hardy Heron),
su na nom vcerajsie zaplaty, vratane noveho jadra.
Skusal som CV 1.24.6.

Instalacia vo wine prebehne v poriadku, pri automatickom spusteni z
instalatora aplikacia padne s hlaskou:

"Exception EIOPortError in module CVAVR.EXE at 0021920D. Can't open IOPort."

# cd .wine/drive_c/cvavr/bin
# wine CVAVR.EXE

wine: Call from 0x7b844b20 to unimplemented function
hal.dll.HalTranslateBusAddress, aborting
wine: Unimplemented function hal.dll.HalTranslateBusAddress called at
address 0x7b844b20 (thread 0014), starting debugger...
Unhandled exception: unimplemented function
hal.dll.HalTranslateBusAddress called in 32-bit code (0x7b844b96).

... nasleduje dlhy memory a register dump...

Dalsie info:
http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=8849

Asi pani z WineHQ nestihli nakodovat cely Windows HAL.
Zial, nemam Win32 dll-ka a je dost mozne, ze sa to podpisalo
na vysledku. Mozno by pomohla komercna verzia wine, neskusal som.

Viac info
http://www.google.sk/search?q=codevision+wine

Tu ale maju k danej problematike trosku iny, ale funkcny pristup:
http://www.abclinuxu.cz/forum/show/217585

Mne sa takymto sposobom podarilo urobit projekt s rozbehnutym
AVR Dragonom a FT232 seriovym adapterom cez VMware v Linuxe
s beziacimi virtualnymi XP-ckami, na ktorych bezalo AVR Studio
a WinAVR. Znie to ako slusna divocina, ale je to uzivatelsky
velmi jednoducha zalezitost a slo to na nerozoznanie od beznych XP.

Snad to bolo na nieco dobre.

Lubos Medovarsky
Accelera Networks