Vykonnovy zesilovac k audiu s predzesilovacem AD8599?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Červenec 31 13:47:57 CEST 2008

a tohle http://www.annonce.cz/detail/Onkyo-pouzivane-3503799-WHDAMB.html
jen jsem na to nahodou vcera narazil , ale nerozumim tomu ..
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of k.novo
Sent: Thursday, July 31, 2008 1:37 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: Vykonnovy zesilovac k audiu s predzesilovacem AD8599?

Tak jsem prolezl nemecky Ebay a z soucasne nabidky me zaujalo (nahodne poradi):
- Rotel RA-970BX
- DENON PMA 700 AE
- Marantz PM 50
- NAD 306
- Onkyo A-8940
- Cambridge Audio P25

To je asi tak vse co by snad mohlo jit poridit do 200Euro, nasla by se nejaka dobra duse s prehledem v teto problematice, ktera by dokazala z teto sbirky vypichnout 1-2 nejlpsi a naopak nejhorsi kusy?
Osobne tak nejak preferuji DENON PMA 700 AE , coz je defakto novy a stale prodavany zesik , naopak zavrhuji  PM 50, ktera mi prijde, jak co do velikosti tak vykonem 2x 120W pro dany ucel prochu moc.

Poradite?

Dekuji
K.N.

 byl to preklep, respektive pri kopirovani vypadla jedna cislovka, jde o  regalovky od 35Hz