Odp.: Re: Inteligentni elektroinstalace

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Červenec 31 11:20:23 CEST 2008

>Nebojte. takove veci ne.
>Ale urcite budu logovat regulaci vetraci jednotky, teploty venku, vevnitr,
>udalosti z alarmu, casem meteo data (webserver umi delat i grafy).
>poridit neco takoveho jen na ovladani svetel je vyhazovani penez.

A programovat to logovanie a skladovat tie data nie je vyhadzovanie penazi?

Regulacia je uzitocna, to chapem, ale to logovanie mi je nepochopitelne. Najma take ktore by si vyzadovalo viac nez niekolko kilobyte. Nechapem, naco tie data mozu byt dobre, okrem toho ze je to pekne a da sa tym trebars machrovat.

Pamatam sa, ze ked som sa do toho pustal ja (zostalo to len pri tych svetlach a ani tam nie je ziadna superautomatika, ukazalo sa ze nie je dovod; ale zase je to len jedna bastldoska s '51 takze tie naklady neboli ziadne zavratne) tiez som chcel robit logovanie teplot, a ak sa k tomu raz dostanem tak v ramci cvicenia to zrejme aj spravim, ale vyznam to bude mat zrejme naozaj len ako cvicenie ci tour de force. Alebo som nieco prehliadol?

wek