Odp.: Re: Inteligentni elektroinstalace

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Červenec 31 11:10:57 CEST 2008

To vsetko je v poriadku, ale na to hadam staci/je lepsia jedna parkilova EEPROM, nie? Navyse tieto gerety byvaju trvalo pod stavou (inak to hadam ani nema moc zmysel) a casto maju aj zalohove napajanie (kvoli zabezpecovacke), takze na to vlastne staci dost velka RAMka...

Nie je mi jasne, co zmysluplne by sa mohlo logovat na kartu. Ale to bude asi tym, ze som pribrzdeny a mnohym modernym veciam nerozumiem... :-P

wek