indukcny snimac

Michal Lukac michal.lukac@fstroj.uniza.sk
Úterý Červenec 29 12:43:55 CEST 2008

dakujem za odkazy.....

asi sa skusim pohrat s timto kapacitnym snimanim
m.

> potreboval by som merat polohu ocelovej tycky (posuv 10 cm), a chel by som
> to spravit tak ze okolo tej tycky by som navinul cievku a na zaklade zmeny
> indukcnosti by sa vyhodnocovala poloha, nevedeli by ste poradit ako tuto
> velicinu previest na napatie? Potreboval by som aby odozva bola do 10 ms.
> Neexistuju na to nejake IO?

Nebylo by lepsi kapacitni snimani ? Pokud by tam mohla byt tenka kluzna
izolace v ktere by se ta tycka pohybovala. Ta kapacita by mohla rust temer
linearne v zavislosti na zasunuti.

Detekovat by to slo nejakym mikroprocesorem s AD prevodnikem. Udelat si
zdroj maleho proudu ktery by to nabijel. Jednu nohu procesoru pripojit na
tu kapacitu - napred to zapnout jako vystupni a nulu (tim by se to vybilo)
pak to prepnout na vstupni jako AD prevodnik a delat AD prevody a merit
za jak dlouho to projde nezi dvema napetovymi urovnemi.