C++ a COM porty 2.

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pondělí Červenec 28 20:01:49 CEST 2008

Ano, pouziti extra vlakna na obsluhu COM portu sedi jak pr... Na nocniku
;-)
Dulezite je otevreni portu s priznakem FILE_FLAG_OVERLAPPED, aby se dalo
cekat na prijem funkci WaitComSingleObject

	CString csName;
	csName.Format ("\\\\.\\%s", m_csPortName);

	m_ComHandle = CreateFile(csName,GENERIC_READ | GENERIC_WRITE,
							0,
							NULL,
							OPEN_EXISTING,

FILE_ATTRIBUTE_NORMAL | FILE_FLAG_OVERLAPPED, // overlapped I/O
							NULL);
	if (m_ComHandle == INVALID_HANDLE_VALUE) ERRSETSTATUS_RF
(EC_OPNERR, m_csPortName);

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Va Sm
Sent: Monday, July 28, 2008 2:38 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: C++ a COM porty 2.

Dobry den,
mohl by mi nekdo poskytnout funkcni kousek kodu v C++ vyuzivajici win
api k pristupu na seriovy port? Nedavno jsem se ptal, zda existuje
komponenta, ktera by tohle resila - jako Vacomm v Delphi - podminkou je
vyvovali udalsoti na prichozi znak. Bylo mi receno, ze je to jednoduche
prave pres win api. Skutecne to nevypada az tak slozite, ale trapim se
prave s prijmem znaku. Nedari se mi prave to vyvolani udalsoti s
prichozim znakem. Je nutne takovou jednoduchou ulohu resit pouzitim
vlaken?

dekuji
V. Smidl