OT: kam tento svet speje...

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Červenec 28 19:46:35 CEST 2008

...alebo volne pokracovanie na temu osciloskopy. Toto je uz uplne zvrhle...

Chcel som Tosovi ukazat ze sa mi podarilo rozchodit priemerovanie
vzoriek v FPGA. Bezi to v FPGA na VME karte ktoru mam v labaku,
pripojenu k osciloskopu. Teraz prichadza ta zvrhla cast :-)
Sedim doma pri pocitaci, ktory je pripojeny na internet vo Francuzsku.
Cez internet sa pripajam na terminal_server vo Svajciarsku, odtial na
moj pocitac v labaku a odtial na osciloskop ktory mi tam bezi na
policke. Mysou mozem ovladat vsetky ovladacie prvky toho osciloskopu.
Ulozim obrazky a namerane data a dam to na web. Poslem mu linku  na
obrazok http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/averager.png

toto je uz naozaj zleeeeeeeeee.... :-))
b.