Aky programatorsky editor v Linuxoch

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Červenec 28 16:06:03 CEST 2008

Predbezne vysledky:

- geany - spusta dependencies, zjavne vyplyvaju z potreby gtk v2.8 a jeho suity, napriek tomu ze na tom website machruju s tym ze sa snazia zmestit sa do gtk2.6

- medit - este vacsia spusta dependencies, ani som neskumal ze s cim vsetkym to suvisi

- setedit - dependency na turbo vision (to sa dalo cakat, na to upozornili - ale na stranke seteditu je rovno link na stiahnutie .deb a ten isiel hladko instalovat bez dependencies), a este na libaa1, ten som si nasiel a nainstaloval; nastavil font 6x9 a uz frcim (akurat to debilne xtermove okno v ktorom sa to spusti mi zerie niektore Alt-Fx kombinacie, a navyse zerie nejakych 30-40 pixelov na vysku na svoju listu (a to u 800x480 je uz poznat) - neviete ako sa toho zbavit?)

Takze zatial vedie na body ten setedit, ale sutaz este neskoncila, prijimam dalsie nominacie... ;-)

wek