Aky programatorsky editor v Linuxoch

Bitovod hw@prelude.cz
Pondělí Červenec 28 11:43:03 CEST 2008

Jak uz jsem zminil - Geany (a nedam s nim pokoj :)

I na slabem stroji rychle, stejne prostredi pro Linux i pro Win,
zvyraznovani syntaxe pro ledacos (a co neni, to se da dopsat), i ten
aktualni debiani balicek by se nasel:

http://debian.cs.binghamton.edu/debian/pool/main/g/geany/

Pisu v nem weby (PHP+MySQL+JavaScript) a docela mi to zprijemnilo zivot...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, July 28, 2008 8:17 AM
Subject: Re: Aky programatorsky editor v Linuxoch

Dakujem vsetkym za namety.

Mal som to asi upresnit hned na zaciatku. Mienim ten editor pouzivat
prilezitostne, na programovanie v asm ('51, AVR, co pride) prip. Pascal (ci
uz free- alebo turbo- pod dosemu) a mozno sem-tam aj nejake C, to vsetko na
Asus Eee, takze jednak sa nemoze prilis roztahovat, druhak nesmie zabrat ten
pididisplay zbytocnostami, tretak nemienim kompilovat takze musi byt k
dispozicii ako debianovsky package, a stvrtak musi chodit hned po instalacii
takze musi mat co najmenej zavislosti.

Na druhej strane som na nejaky komfort uz zvyknuty a ak je to menej nez co
poskytuje trebars setedit tak to vobec nema zmysel ani skumat.

Mozete prosim okomentovat tie navrhy z tohoto pohladu (eclipse nemusite, ten
je uplne mimo, to som uz pisal hned na zaciatku)?

Dakujem

wek