AD7710 - nulování AD převodníkuu

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Červenec 27 17:17:52 CEST 2008

Ahoj,

zober si datasheet a zacni citat... riadiaci register.

<provokacia>
Pretoze si o tom napisal nieco v duchu "Vonku mame modru oblohu..." Ale to
ze na oblohe mozu byt sem tam mraciky, obcas sa zatiahne a modra ma aspon 8
odtienov si si akosi nevsimol.
<provokacia>

Potom si pozri data register a pouvazuj.

A.

p.s.: Idem urobit zase hlboku sebareflexiu a v tichosti sa zase vytracam...

> Zdravím
> Rozjel jsem AD7710 s HC11-tkou ale pořád má AD, při nulovém napětí
> na obou vstupech,nastaveny digity, ukazuje to asi 20 dekadicky.
> Provádím self kalibraci (MOD0 nastaveny na 1) ale je zo stejné, nemá
> někdo s tím zkušenost ?

> vývoj software   http://visualprog.cz

Hľadáš DOM – BYT – POZEMOK – KANCELÁRIU ?
http://www.reality.sk