OT: vice Bluetooth modemu ve WXP

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Sobota Červenec 26 22:17:29 CEST 2008

Asi to je vždy trochu odlišné. Možná ješte zkusit se připojovat přes hyperterminál nebo udělat nějaké makro pomocí WSH.
S pozdravem,
                     Miloš Dašek

  ----- Original Message -----
  From: Jirka MWW
  To: HW-news
  Sent: Saturday, July 26, 2008 9:29 PM
  Subject: Re: OT: vice Bluetooth modemu ve WXP

  No ja to mam stejne, mam vytvorene dve pripojeni se stejnym modemem, ale v tom pripojeni nemuzu najit zadne misto, kam bych napsal ten retezec pro GPRS ( +CGDCONT.... ) . Ten je bohuzel pro kazde pripojeni jiny.   Jedine misto, kam se mi todari napsat je do nastaveni modemu, ale ten je jen jeden, takze to tam musim prepisovat.