WiFi router

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pátek Červenec 25 17:24:11 CEST 2008

Ano, dulezite je, aby anteny nebyly u sebe ( mely nejakou izolaci )
Byt pojedou na jinem kanale , vzajemne se mohou zarizeni zahlcovat.
Chova se to pak divne, chvili to jede, pak zas nic......

Ja jsem tohle vyresil u jednoho znameho Ovislinkem 5460 - v posledni
verzi fw je podpora "opakovace" ( WISP mod)
viz:
http://802.11b.cz/ACCESS-POINTY/OVISLINK-WL-5460AP-A-NOVY-FIMWARE-S-FUNKCI-WISP-MODE.html
( najit dalsi fw)
Tedy jde na jednom kanale prijimat a na tom samem je dostupne dalsi
"virtualni" domaci AP.
Klientska antena namirena k providerovi dela zaroven antenu pro lokalni
vykryti.
Vyhoda je, ze ta "vyzarena" sit je za routerem a jde pripojoovat vic PC
- i DHCP. ( lokalni adresy 192.168.100.xxx  s tim , ze jde  pripadne v
zarizeni  nastavit  port forwarding)

Zarizeni ma i dva ethernetove porty, a ty lze tez pripojit PC na vnitrni
siti.
Mel jsem strach ze zmenseni propustnosti, ale nekonalo se.
Rychlost se sice nepatrne snizila ( poskytovatel - klient cca
1,5Mbit/s,  poskytovatel - Ovislink 5460/repeater_mod -  klient  okolo
1,4Mbit/s )
Ale cekal jsem to tragictejsi. Ono pri vetsich rychlostech by to asi
bylo znat vic.