Kabel SFTP

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pátek Červenec 25 17:13:22 CEST 2008

Kabel SFTP jsem pouzil pro propojeni dvou zasuvek. Zkousel jsem do nich zapojit ruzne PC/ notebooky/ routery a nechce to komunikovat. Pritom mi PC hlasi sitova karta pripojena. Zapojeni jsem kontroloval ohmetrem drat po dratu.

Draty SFTP jsou vetsi nez v kabelu UTP.
Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: admin.mtech
  To: HW-news
  Sent: Friday, July 25, 2008 3:35 PM
  Subject: Re: Kabel SFTP

  Zdravim,

  mam taky dojuem ze bud si nerozumieme, alebo neviem....

  este raz:
  z Vaseho prispevku som pochopil, ze vyrabate sietovy kabel medzi
  pocitacovou kartou a povedzme zasuvkou na stene.

  Pokial som to pochopil dobre, tak odpoved je:

  na tento kabel nemozete pouzit drat ale lanko. Na webe to maju aj
  napisane (to je to comu sa tu divite).
  DRAT sa pouziva na kabelaz medzi patch panelom a sietovou zasuvkou v
  stene, teda na nepohyblive vedenie. K tomu je urceny aj zacvakavaci
  mechanizmus v zasuvke/patch paneli.
  LANKO sa pouziva na pohyblive privody teda medzi zasuvkou a PC.....

  Pokial silou-mocou chcete nakrimpovat drat do rj45 konekjtora a pouzit
  to ako kabel medzi pc a zasuvkou, skuste to.
  Pri prvom zastrceni vam siet prestane fungovat.

  pokial som nepochopil vyznam prveho prispevku, tak sa ospravedlnujem za
  tento prispevok.......

  -mt-