Kabel SFTP

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pátek Červenec 25 15:44:09 CEST 2008

A proč by tedy existovaly 2 druhy RJ45 konektorů: pro licnu a pro drát?

PH

From: "admin.mtech" <admin.mtech@gmail.com>

mam taky dojuem ze bud si nerozumieme, alebo neviem....

este raz:
z Vaseho prispevku som pochopil, ze vyrabate sietovy kabel medzi
pocitacovou kartou a povedzme zasuvkou na stene.

Pokial som to pochopil dobre, tak odpoved je:

na tento kabel nemozete pouzit drat ale lanko. Na webe to maju aj
napisane (to je to comu sa tu divite).
DRAT sa pouziva na kabelaz medzi patch panelom a sietovou zasuvkou v
stene, teda na nepohyblive vedenie. K tomu je urceny aj zacvakavaci
mechanizmus v zasuvke/patch paneli.
LANKO sa pouziva na pohyblive privody teda medzi zasuvkou a PC.....

Pokial silou-mocou chcete nakrimpovat drat do rj45 konekjtora a pouzit
to ako kabel medzi pc a zasuvkou, skuste to.
Pri prvom zastrceni vam siet prestane fungovat.