ethernet po kroucenem paru

jan kuba honza.kuba@gmail.com
Pátek Červenec 25 11:44:16 CEST 2008

  Jestli jste prvni puvodni dotaz cetl pozorne ( asi ne  :-( ), tak ja se
neptal vubec na DSL technologii ( tieto modemy ), ale na "neco" co umi
prenest ethernet po kroucenem paru. To byl i premet dotazu. Dale jsem uvedl,
ze by to mohlo byt neco jako ADSL technologie.
O HDSL modemech jsem vedel, jenomze se standardne pouzivaji s G703 rozhranim
( 2MBit - treba Alcatel 1512), ale to bych potreboval jeste drahe konvertory
E1/ethernet a se samotnym ethernetem jsem nasel pouze nedostupne Siemens
ULAF.

Tez jsem v tom puvodnim threadu napsal , ze ADSL modemy se samozrejme spolu
spojit nemohou.

Vy jste reagoval, ze preco nie, ze to jde atd.....
Tak se Vam snazil vysvetlit, ze ADSL modemy to proste spolu neumi. /Ze
stejneho duvodu proc dve samicky ( dva samci) spolu nemohou mit potomky./
Jednodusseji to vazne napsat nejde.
Jenomze pak jste do toho zacal krasne  ty praci prostredky atd.

Co se tyce Ascom Colt Soho to zarizeni znam ( myslim ze uz se nevyrabi) a je
to predchudce H/SDSL modemu  u ktereho jde z principu nastavit pocet nosnych
pro UP/DOWN stream. Vzhledem k tomu, ze ale pouziva CAP/SP protokol na
prenosove vrstve, neni mozno pocet nosnych dynamicky ridit, tak jak to
dnesni technologie umi (i treba v zavislosti na ruseni ) Takze treba  proti
ADSL (2+) dslamu to nepripojite kdyby jste se na hlavu postavil.

Dal to vzdavam, co jsem potreboval mam ( odkaz na Zyxela za rozumnou cenu) a
víc se tím nehodlám zabyvat.

Nehnevajte sa, ale teraz mi to uz vobec nie je jasne: ak ste taky odbornik,