Vyhrivani okapu (Bylo:Re: meranie prudu prudovym trafom)

Čtvrtek Červenec 24 17:13:29 CEST 2008

Já se nerozepisoval o tom vyhřívání ale o měření. Mám vyhřívaný rohový kotlík a svod od něj topným kabelem. Maje čtyři rohy potřeboval jsem měřit proud abych snáze zjistil že některý z nich nehřeje.
Problém ale nastal v tom, že od instalace (předloni) jsme tady ještě neměli takovou zimu, která by to prověřila. Předtím nám ledy trhaly ty kotlíky a teklo to po fasádě.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of jan.kuba
Sent: Thursday, July 24, 2008 2:57 PM
To: HW-news
Subject: Vyhrivani okapu (Bylo:Re: meranie prudu prudovym trafom)

Mohu se zeptat, kdyz jste se zminil o tech okapech?
Pravidelne kazdou zimu mi mraz roztahne  v nejakem miste svod a ten se "rozpertluje".  Ted jsem dovnitr dal gumovou hadici a uvidime co se na zimu stane.
Jen me zaujalo to vase vyhrivani. To 1,5A  dokaze vytapet takovej masivni vodic jako je pozinkovany, nebo snad medeny okap? Prio odporu 00nic to snad ani nemuze hrat.
Ja jsem potreboval na medenou rouru ( teplovodni) asi  60 A a to byla hooodne vlazna.