OT: fotak a sd kartta

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Čtvrtek Červenec 24 09:39:34 CEST 2008

Dobrý den,
Včera jsem si koupil olympus mju: 850 SW (abych mohl fotit ve vodě) a k němu
2GB XD kartu - to je jejich nativní.

Velkým překvapením pro mne bylo, kdyz jsem v krabici našel redukci micro SD na
XD (přesněji do XD slotu, evidentně to neimplikuje vnitřní kompatibilitu obou
karet)

Další, ještě větší, překvapení následovalo: funguje v něm moje 4GB micro SDHC,
kterou jsem si původně koupil do telefónu a kde jsem neuspěl.
Vlastně mi nechodila vůbec nikde ani v PDA v redukci na plnou SD velikost, jen
v přiložené čtečce do USB.

Proč to píšu je to, že někdy dokonce nenapíšou že podporuje SDHC a přitom
podporuje.
Každopádně netuším jak na tom bude Ricoh.

Jakub Ladman