OT zamestnani

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Červenec 23 15:09:44 CEST 2008

Ja si tu vytvarim taky vlastni skupinu ktera mluvi jen cesky, bohuzel
jsem tu sam, takze ta skupina neni moc pocetna a nekdy pusobi dost
podezrele pro okoli. :-)  Zatim jeste nedelam intriky, pracuju na tom. :-D
Ale musim zaklepat ze se mi vazne jeste nikdy nepovedlo v pulce
rozhovoru nebo dokonce vety prejit z anglictiny na cestinu coz tu okolo
sebe (pro jine materske jazyky) vidim az moc. Nanestesti se mi povedl
prechod v pulce vety z cestiny na anglictinu a to bych si tu hlavu
nejradsi o stul rozbil. :-(
Koukam ze tu ale puvodni vlakno trosku prznime.  ;-)

Tosa