OT zamestnani

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Červenec 23 13:37:17 CEST 2008

Mne nejakou dobu ucil anglicky jeden Skot a verili byste tomu, ze ten
chlap vubec neumel skotsky ? ;)))
Ale byl to prima chlap, vedel ze anglicke pivo stoji za houby a nechapal
stejne jako my, jak tam necemu takovemu mohou jeste zakladat fankluby,
coz znamena, ze to byl inteligentni a slusny clovek ;).

--
Jiri Bezstarosti