KEELOQ zabezpeceni ( Bylo:Re: Prace : Uprava programu PIC pro KEELOQ)

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Úterý Červenec 22 18:25:57 CEST 2008

Dovolim si zareagovat, ovsem ne na Vas problem, ale  KEELOQ obecne.
Nedavno tu nekdo psal, ze okud nekdo vyrabi  dekoder pro  KEELOQ  a
dokaze ho dekodovat ( Flajzar  treba tohle :
http://www.flajzar.cz/detail.php?zbozi=2393&cat=520&open=2&z=galerie )
tak umi kod i poslat a vytvorit. Podle me je to blbost, a i kdyz umi
nekdo kod desifrovat, nemusi ho umet "vyrobit"
Je to tak, nebo ne?