OT zamestnani

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Červenec 22 11:05:41 CEST 2008

Dobry den
Gratuluji k pekne sbirce pojmu do zivotopisu, toto bych o sobe chtel
taky nekdy napsat, snad se dockam. Nicmene k veci, po precteni me
napadlo ze jsem byl se studenty na exkurzi ve firme Silicon&Software
Systems Praha (nevim presne adresu, ale je to pesky par minut od Noveho
Smichova). Samozrejme byl soucasti exkurze i nabor novych sil a pry se
spokoji s cimkoliv od absolventu po profesionaly, pro kazdeho maji dost
prace. Jedna se primarne o vyvoj digitalnich chipu na zakazku, takze pro
designera prakticky jen navrh ve VHDL ale s tim ze vse se nasledne musi
otestovat, takze i vyvoj podpurneho HW atd. Je to jen tip, nemam s nimi
nic spolecneho, jen na me udelali celkem dobry dojem a porad si tu firmu
tak nejak drzim v pameti kdybych uz konecne zacal normalne pracovat ...  ;-)

Tosa