Detektor vodicu ve zdi

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Sobota Červenec 19 15:41:51 CEST 2008

Mám ho a funguje -zatím- v pohodě. Za ty prachy (nějak kolem 700,-) jsem
spokojen, musím to hned zaklepat. Na "takové to domácí měření" to stačí.
Nebo zkuste Aukro,  http://lnk.nu/aukro.cz/max.php  , tam by se dalo také
vybrat.
Vladimír

No na prvni pohled to nevypada spatne ale mam strach aby to prave nebylo
neco z rady zmetku co uz si driv koupil. Mate to doma a funguje to?
Ale je to stejne jedno, nejsem v republice, musim se omezit nejlip na
neco co se da koupit na dalku. Kdyby to za neco doopravdy stalo, tak
nekoho sezenu at to koupi osobne, bez osobnich referenci je to ale dost
nejiste.

Tosa